هیلتراپیا (Hilterapia) یک روش درمانی نوین برای دردهای اسکلتی عضلانی عمیق، مانند بیرون‌زدگی دیسک، سیاتیک، تاندونیت و مشکلات مشابه آن است. دستگاه لیزر HIRO 3.0 پیشرفته‌ترین و کامل‌ترین ابزار هیلتراپیا است که توسط سازمان ) FDAسازمان غذا و داروی آمریکا) مورد تایید قرار گرفته است.

لیزر هیرو هیلتراپیا

این روش درمانی، رسیدن به نتایج در کوتاه‌ترین زمان ممکن را تضمین می‌کند و نتایج حاصل از درمان، حتی بعد از اولین جلسه درمانی نیز قابل مشاهده و ملموس هستند. این روش دارای تاثیرات ضددرد و ضدالتهاب و گرفتگی عضلات است و این اثرات طی مطالعات بالینی متعدد به اثبات رسیده‌اند.

روش هیلتراپیا، با انتقال انرژی پیوسته و کنترل‌شده‌ی امواج لیزری به بافت‌های عمقی، موجب درمان همزمان علائمی مانند درد و علت اصلی بیماری می‌شود. این امواج لیزری موجب تسریع در روند بازسازی بافت‌ها شده و با ایجاد گرمایش زمانبندی شده و کنترل شده، نهایت ایمنی را در درمان تضمین می‌کند.

این دستگاه لیزر به معنای واقعی، مترادف با کارایی بالا و ایمنی در درمان است.

دستگاه لیزر HIRO 3.0 در کلینیک فیزیوتراپی نوبهار برای اولین بار در غرب کشور،علاوه بر برطرف کردن علائمی مانند درد، موجب تسریع روند بازسازی و احیای سلولی در بافت‌های عمقی می‌شود که این امکان با استفاده از هندپیس DJD میسر شده است.

این دستگاه جهت رفع مشکلات اسکلتی- عضلانی بیماران برای بهبودی هرچه سریع‌تر، به متخصصین (متخصصین ارتوپدی، متخصصین طب فیزیکی و توانبخشی، فیزیوتراپیست و کلینیک‌های درد) یاری می‌رساند.

لیزر هیرو هیلتراپیا

موارد اصلی استفاده دستگاه لیزر هیلتراپیا هیرو 3

آرتروز و کندروپاتی، بورسیت، اپیکوندلیت (التهاب و کشیدگی تاندون آرنج)، سندرم گیرافتادگی عصب‌ها، التهاب تاندون‌ها و تنوسینوویت، تورم و هماتوم ناشی از تروما، ضربه و آسیب‌های اسکلتی عضلاتی، ضایعات عضلانی و گرفتگی عضلات، سندرم ادکتور، درد ساق پا و درد کف پا (التهاب فاسیت پلانتار).

دلایل منحصربه‌فرد بودن دستگاه لیزر هیرو 3

• بر اساس تحقیقات انجام شده در مراکز معتبر دنیا هیچ گونه عوارض جانبی و دردی در هنگام و پس از درمان توسط این لیزر‌ها مشاهده نشده است. مطالعات کلینیکی حاکی از آنست که درمان انجام شده با تعداد جلسات کم و اثرات ماندگار و نیز همراه با اثرات ضد تورم و التهاب می‌باشد.
  • نتایج تایید شده در مراکز علمی معتبر
  • مورد استفاده در مراکز پزشکی معتبر دنیا
  • دارای تاییدیه FDA از سازمان غذا و داروی آمریکا
  • شدت: شدت بسیار بالای اشعه‌ی لیزر، تا 15.000 W/cm2 که برای تحریک بافت‌های عمقی و بازسازی آن‌ها لازم و ضروری است.

شما مراجعین و هم استانی های عزیز از امروز می توانید جهت درمان مشکلات ذکر شده با استفاده از دستگاه لیزر هیرو 3 که برای اولین در استان کرمانشاه توسط کلینیک فیزیوتراپی نوبهار فراهم شده است، با ما تماس بگیرید یا به کلینیک فیزیوتراپی نوبهار مراجعه فرمایید.